17 Jan 2013

SOAD & The Silent Warrior

I can't sleep last night (again!). need sleeping pills i guess.
So... i ended up spending my night watching the "Listen" issue & SOAD concerts on youtube
Listening to the SOAD songs taking me a walk down memory lane.

Ingat lagi, start dengar lagu depa waktu darjah 6..lagu toxicity tengah 'hot' time tu.hihi
Waktu tingkatan 3 pulak (kalau tak silap laa), teman ayah beli barang dekat Giant. 
Singgah kedai musik.Ternampak la pulak album baru depa masa tu; mezmerize.
Ayah kesian tengok muka sekupang je agaknya, maka dia pun offer.. 
" akak nak ke? ambik la. Tapi balik nanti sorok tau. Jangan bagi ibu nampak" hahaha
komplot..komplot..komplot...
tapi akhirnya, kantoi jugak dengan ibu. 
Ibu takut sebenarnya sebab ibu ingat tu band BlackMetal. haha

while listening to the concert, 
i worked out my old sketch that had been 'tersadai' for a lonnnnggg time.
and at last
tadaaaa

not realistic enough. lame face figure. haha
but it is kind of a self-expression from my deep heart.hoho
and i named her, Silent Warrior.

have a nice day my friends. TC! :)


No comments:

Post a Comment